خنده بازار

همه چی آرومه من چه قد پولدارمـــــ

 

یه پرایدو دارم به خــــــودم میــــــــــــــــــــبالم
 
پســــــــــــــته میخورم من روزی ده بیست کیـــــــــلو
 
میارم گوشیم و راحـــــــــــــــــــــــــــــت از جیــــــــــــب بیرون
.
.
آقا من شکایت دارم!
 
 
چرا این گوشی های جدید ((((((((((هوشمند))))))))))
 
جی ال ایکس از جیب راحت در نمیان؟!یعنی من گول خوردم؟!آیا؟!
.
.
برای محو شدن در افق ما بخار شوی کن وود
 
را پیشنهاد میکنیم..امتحان کردم که میگما!!
.
.
هر وقت بابا یا مامانم میان بالای سر من فقط یه چیز میبینن........
.
من با جدیت تمام تو دسكتاپ هستم و دارم رفرش میكنم!!!
.
.
قــبــول داریـــد خــوابــیــدن روی کــانــاپــه ی جــلــوی تــلــویـــزیــون
 
از خـــوابــیــدن روی بــهــتــریــن تــخـــت خــواب دنــیــا هــم
 
بــیــشــتــر حــال مــیــده؟؟درسـتـه جــاش کــمــه ولــی لــذتــش زیــاده
.

.

تا روغن موتور کاسترول واسم نخری روشن نمیشم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،
برچسب‌ها: خنده بازار ,

تاريخ : جمعه 21 تير 1392 | 20:16 | نویسنده : احسان |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.